tirsdag 11. september 2012

Genser til vinflaskene!!!

Okei, helt ærlig: Ja det er en stund siden noe nytt nå. Men det har vært en veldig lang arbeidsperiode og jeg har ikke fått tid til verken det ene eller andre. Men har jo begynt å tenke på jula for lenge siden, også da eventuelle julegaver. Vet jo at det er mange der ute som både liker å få og gi bort vin i både julegaver og bursdager. Og nå som vinteren venter rundt hjørnet er det jo kanskje på tide å begynne å tenke på spesielt julegavene. Så hva med i tillegg til å gi bort en god vinflaske, også da gi bort en "genser" som du setter oppå selve flasken?
Selv synes jeg Mariusmønster er veldig fint og tenk på alle mønster som finnes der ute! Er jo egentlig bare å mikse og trikse...er i allefall slik jeg gjør det. Jeg henter inspirasjon fra flere mønster og setter de sammen til hva jeg synes er fint. Finnes vel egentlig ingen ting som er rett eller galt, bare hva en selv synes er fint, eller hva sier dere?
Jeg har i allefall nå fått ferdig tilsammen 8 flasker så langt. Og har fått interesse fra flere hold, noe som jeg setter STOR pris på. Alltid hyggelig når noen liker hva en lager og ønsker å kjøpe noe av det.
Så her er det egentlig første mann til mølla...
Jeg strikker egentlig kun for min egen del og er derfor ikke så glad i å ta på meg for mye. Synes håndarbeid er en fin avslapning hobby og ønsker derfor ikke å miste gleden med å lage noe, ved å eventuelt ha for mye på bestilling. Men vist dere ser noe dere liker og ønsker dere en variant, så er det bare å si ifra. Skal da eventuelt se hva jeg får til å gjøre.
Jeg legger i første omgang ut disse 8 flaskene, men det kommer sikkert flere også etterhvert.

Selger de for 125,00 kr. Og skriver solgt under de som eventuelt går unna. :-)

Disse passe til en vinflaske på ca. 28 cm.
SOLGT! Denne er laget i koksgrå og julerød garn.
Denne er laget i svart, julerød og gråmelert garn.

Disse passer til vinflasker på ca. 31 cm.
 Denne er lager i grått og blåmelert garn.
SOLGT!  Denne er laget i mørk blå, hvit og grått garn.
SOLGT! Denne er laget i svart og hvitt garn.
Denne er laget i grått og julerødt garn.
SOLGT! Denne er laget i koksgrått, julerødt og hvitt garn.
SOLGT! Denne er laget i mørke blått, julerødt og blåmelert garn.

2 kommentarer:

  1. Heisann!:)Så artig ide..disse var kjempeflotte!Legger meg til som følger på bloggen din, kikk gjerne innom meg i Humlehagen!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett