tirsdag 28. juni 2016

Uro til en tøff gutt eller ei jente.

Da jeg kom over boken; Hekling til småfolk. Søte kosedyr, uroer og ranger.  Falt jeg helt for de søte dyrene i den. Og i boken er det små mange oppskrifter jeg bare må prøve.

Første omgang ble en tilleggsgave i tillegg til vognteppe som jeg viste igår.

Måtte bare prøve å lage en uro og havnet i første omgang på uroen; Luftballong og mus.

I boken har de valgt litt duse farger, men jeg valgt å lage min i sterke farger. Får litt tivolifølelse når jeg ser på den. Musen er heklem for seg selv, så visst ungen skulle ønske å leke med den er det bare å løfte den ut.
Det står også i boken at en skal bruke safety-eyes, men siden små barn fort kan sette noe i halsen ble det til at jeg sydde på øynene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar