tirsdag 18. september 2012

Håndarbeidsvesker.

For lenge siden såg jeg ei venninne komme med en utrolig flott håndarbeidsveske. Og det var ikke bare veske, men også masse fint tilbehør. Så derfor måtte jeg bare selv også bestille en. Så plutselig på ei nattevakt kom hun innom meg mens vi var på jobbe med stoff i alle mulige varianter. Og der var det bare å velge ut hva en synes var finest. Når dette var gjort gikk det ikke lange tiden før jeg hadde fått meg veske og flott tilbehør jeg også. Denne har jeg i ettertid bruk mer eller mindre hele tiden, kunne ikke være mer fornøyd med den og dens tilbehør. Her ser dere noen bilder mitt.
Her ser dere ett bilde av alt.
Her er vesken nedi.
 Rundpinne mappe til rundstrikkepinnene.
Enkeltpinne mappe til strikkepinner.
En flott middels stor strikkematte, denne er utmerket til å ha små prosjekter i og lett å ha med seg overalt.
Pennal til å ha litt av hvert i.

Skrøt jo da selvfølgelig litt på facebook om det og da ble ei venninne fra Gjøvik også veldig interessert i ei. Så da fikk Britt Helen nok ei bestilling. Og på turen til Kiel overleverte jeg denne flotte vesken til Synnøve. Ho Synnøve ble veldig godt fornøyd med veska si og alt dens tilbehør også. Her har dere noen bilder av hennes:

Dette er bilde av alt i bestillingen til Synnøve.
Dette er en liten mappe du kan oppbevare nåler i.

Alle disse bildene er lånt av bloggen til Britt Helen. Ta gjerne en titt innom hennes blogg også, der vil dere se utrolig mye flott som hun lager. Dere finner siden ved og trykke på denne koblingen: Britt's Hobbygleder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar