lørdag 15. november 2014

Mariusproduksjon

Har blitt bedt med på julemesse om noen uker, noe som er kjekt. Men litt panikk når en ikke har så mye ferdig liggende hjemme. Så tok meg sammen og brukte litt av gårsdagen og dagen idag til å lage disse mariusen. Ble iallefall noe ut av litt strikking disse to dagen. Så nå har jeg iallefall noe jeg kan ha med meg.
 Svart, hvit og rød marius lue i smartgarn fra sandnes til undom eller damer.
Blå, hvit og rød mariuslue ganger 2 i sisu fra Sandnes garn i størrelse ungdom eller dame.
 Blått, hvitt og rødt pannebånd i sisu fra Sandnesgarn til ungdom eller dame.

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har laget og strikket! Ser du har laget Marius pannebånd i Sisu. I det garnet finner jeg ikke mønster i boka eller heftene mine. Selger du mønster til dette? Hilsen Vigdis

    SvarSlett