søndag 16. november 2014

Oslo-anorakk

Små babyer og ikke minst barn som er ute og leker nå når vinteren og kuldegradene setter inn kan fort bli kalde. Men med denne a-formete anorakken med formstrikka hette vil di kunne leke fritt og ikke bli kalde. I følge oppskrift kan den stikkes både i ull og i bomull (i bomull/ull får den noe mer hold)
Dette er et virkelig ett fantastisk plagg som ungene kommer til å brukes i hjel, står det på pickles sine sider.
Jeg har strikket en i størrelse 6-12 måneder, denne oppskriften ligger gratis HER og flere størrelser kan kjøpes på den siden.
Min ble i lilla og brun babyull, for å gjøre litt mer på den har jeg også strikket på noen søte kroner. Tenke det passet fint til en liten prinsesse. :-)
Mønsteret til kronene finner der HER.
De to hjerteknappen har jeg kjøp på Corianders Hus i Kristiansund.

1 kommentar:

  1. Hei :-) Ser det er lenge siden du la ut bildet av denne fine Oslo-anorakken, men håper du likevel kan svare på hvor jeg kan finne oppskriften? Lenken "virker ikke", dvs jeg kommer ikke til annet enn Pickles' hjemmeside. Mvh Tonje

    SvarSlett