mandag 24. desember 2012

God Jul!!! Marry Christmas!!!

Ja da var vi kommet til den tiden av året igjen, jula er her og i kveld er det julaften. Selv feiret vi julaften en kveld tidligere på grunn av at vi alle jobber på selve julaften, men det la ingen demper for kvelden.
Jeg selv nå skal snart hoppe i senga, da jeg trenger noen timer søvn før en ny nattevakt venter. Men en ting må jeg få med meg først; Donald Duck og vennene hans / From All of Us to All of You. Barnet i meg sier at det er like koselig å sjå på hvert år, blir nok aldri for gammel?!?
Programmet ble første gang vist på NRK julaften 1979 og har (med noen opphold) blitt vist nesten hver julaften siden. Fra 1989 til 1996 ble den også vist på TV3. Den har gått på NRK under tittelen Donald Duck og vennene hans, eller Donald Duck og vennene hans ønsker god jul!

Selv om alle sikkert har mange ønsker i disse dager, forandre ønskene seg med alderen og her har dere en flott sang ved navn: Grownup Christmas List, Lauren Alaina synger sange her fra Live Showet; CMA Country Christmas 2011. Jeg synes i allefall sangen er nydelig.
Nå vil jeg bare ønske dere en riktig fin jul, alle sammen også de som jobber. Og sender noen varme tanker til alle som av en eller annen grunn sitter alene i disse dager. Er dessverre ikke alle som har noen å feire jul sammen med eller et tak og feire jul inder. Men de fortjener det beste de også. 
Så igjen ha en riktig GOD JUL alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar