onsdag 22. august 2012

Averøya

Dyrekjær som jeg er, er jeg ikke vond å be når noen trenger dyrepass. Så da et vennepar skulle til Trondheim og IKEA for en dag, så ble det Averøya og hundpass på meg. Været var så som så, men det la ingen demper for dagen igår. Dagen begynte med tur sammen med en arbeidskollega som bor på Sveggen.
Derfra gikk vi først tur til Røeggen:



 Her er det også reist en minnemarkering kalt Stille Rom:
 Så gikk turen til Kronborg Marina:


Så måtte Ann Jorunn på jobb, så da gikk turen videre for Milo og meg. Vi utforsket Øksenvågen, hvor vi havnet på en Stikk ut tur rundt Øksenvågrompa:
 Men på grunn av det våte føret, ble det til at vi ikke kom oss helt ut til selve posten. Men vi kunne se den fra der vi sto:
 Og som du ser, måtte Milo ha tunga rett i munnen:
Så gikk turen innom der hvor Ylvis brødrene har satt opp Averøya skiltet sitt:
 Og vi tok oss en tur ned til vannkanten, hvor det blåste ganske så kraftig:
Men dette la ingen demper på turen. :-)
 
Etter disse to turen på tilsammen ca 4 timer, trengte Milo gutten en liten hvile:
 Men så bar det ut på tur igjen, og etter ca. en 2 timers kveldtur, hadde Milo behov for en dusj. Var vist ikke helt det han likte best:
 Og etter all denne turgåingen skulle en tru at Milo var fornøyd, men nei da. Da var det tid for litt leking:
 Ikke noe å si på energien til denne klumpen. :-)


1 kommentar:

  1. Det skiltet med "Stikk-ut" har far min laga :3

    SvarSlett