torsdag 16. august 2012

Tingvoll

Idag var det salg hos butikken Trio Blomster og Gaver, så da tenkte mamma og jeg at vi skulle dit på handel. De hadde da noe fint, men ble ikke til av vi la igjen noen penger der. Men det la ingen demper på turen det, for vi tok heller en liten sightseeing på gravplassen til oldefar og oldemor Aasprong. Har nemlig ikke vært der før og da var det kjekt å endelig få sjå hvor det var. Gravplassen der var virkelig noe for seg selv, stille og rolig rundt hele området og en fantastisk utsikt i tillegg.
Siden det var første gang jeg var på gravplassen tok jeg ett bilde av gravstøtta også.
Så på veien hjem igjen tok vi en liten omvei om Vågbø. Prøvde å ta bilder derfra også, men det ble litt store avstander. Fikk til ett bilde fra bilen da, ser jo litt hvor fin det er på det;
Også etterhvert møtte vi på et par traktorer som jobbet med skogrydding.
Uvant å se slikt på veien for meg, så jeg tok likså greit et bilde fra bilen for å dokumenter det også.

Så alt i alt var det en fin tur på Tingvoll. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar